fredag 11 februari 2011

Jag veeeet!


Jag är helt uuuusel på att kommentera nu! Både i andras bloggar och svara på kommentarer i min egen! Jag har för mycket som snurrar i mitt huvud nu, mina tankar kommer inte till riktig ro och när jag skriver är det för att jag behöver skriva av mig eller dela med mig av nåt härligt sprudel som behöver ut! =)

Jag funkar lite så att jag behöver vara "in the mood" för att göra saker, vare sig det gäller att skriva, höra av mig till människor, säga berätta eller göra saker! Jag måste vara i känslan och göra det för att jag vill det just där och då. Jag kan inte göra saker "bara för att".

Just nu är jag inte riktigt i det! Men jag kikar in hos er, läser och trivs! =)

Men jag återkommer, jag kommer tillbaka! När vågorna och krusningarna på vattnet stillats och mina tankar kommit till lite ro, när jag känner att NU vill jag! =)

Under tiden säger jag TACK för era härliga fina kommentarer! De uppskattas! :-)

KRAM å önskar er alla en fin dag! Kärlek! :)

1 kommentar:

Håkan sa...

Kram på alla hjärtans dag. :-)