tisdag 15 februari 2011

Work work!


Har gjort min första dag på nya jobbet idag! Känns så jäkla bra!! :D Jag är verkligen så sjukt glad att jag fick det!! :D

Känner mig förvisso som värsta förvirrade klubben och mest flummar runt känns det som! Men jag kan inte hinna lära mig allt på första dagen även om jag är en fantastisk supermänniska! ;D

Skämt åsido så kommer jag verkligen stormtrivas där känns det som, för det har jag gjort idag och det verkar vara så sköna människor som jobbar där! :-)

Nu är det dags att ladda om för ett pass på gymmet, ska hinna handla och hämta ut ett paket först. Orkade inte laga mat, så det blev tonfisk direkt ur burken - åh vilken kulinarisk upplevelse.. eller så inte! ;P Jag lever verkligen som den värsta ungkarl, eller säger man ungmö? Haha fan vad tragiskt det lät ;)

Om tid finns över efter styrke och späckrunda ska jag nöta teori tills jag somnar! Heja heja!! :D

Life´s gooooood!!!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Åh vilken härlig första dag! :D det där kommer att bli kanon! <3

Trollkatt sa...

Mmm, tonfisk direkt ur burken är ju såååå GOTT! :-D Så kul att höra lite om nyjobbet, det där kommer vara kanon och bli bättre och bättre ju längre tid som går, det är jag säker på :-)! Kram