tisdag 12 januari 2010

Analysera mera.......!

Fan ibland blir jag så trött på mig och alla mina miljarder tankar som snurrar i skallen.. varför kan jag aldrig vara lite cool nån gång? Bara låta allt vara? Leva HÄR och NU och inte tänka så förbannat mycket? Jag antar att det är sån jag är bara... allt har sina för- och nackdelar... En klok kille som jag känner sa till mig att jag inte ska fundera så mycket, ta dagen som den kommer! Allt blir ändå som det blir! =) Det är lättare sagt än gjort!

Tankar är kraft och det går att förändra sättet man tänker på! Jag jobbar på det - en stund i taget! ;)

3 kommentarer:

Anne sa...

Du e precis som mig hehe
Ofta analyserar man sönder ämnet, å så blire bara pannkaka av alltihop.
Men vi rastlösa ivriga sj¨lar har lite svårt med att vara lugn som en filbunke.

Susanne Löfgren sa...

Haha du har så jävla rätt!! Det är sjukt svårt att ta det lugnt.. inget tålamod har jag ju heller.. allt ska helst ha hänt igår typ..! Men vi rastlösa typer har ju en massa andra goda sidor som inte de där segpropparna har... allt har väl sin charm på nåt sätt.. I guess..! ;-)

Sandra på Ön sa...

Jag är likadan och du sötnos...
...jag tror inte att det går att bota oss ;)
Kram