tisdag 26 januari 2010

Skojiga citat!

Ibland kläcks det lite - i mitt tycke - roliga citat i omgivningen! Av vänner, kunder eller vad det nu är! =) Kommer inte på så många för stunden, så jag får nog bygga på efterhand! Kom ihåg att min humor är som den är.. och att dessa kan behöva placeras i sitt sammanhang! ;-)

"Du ska ju skaffa dig ett lammkött - så kan du forma dem precis som du vill ha dem!" (sagt av killpolare)

"Faan hellre muncancer än fet!" (Hos frissan)

"Vänta lite, jag måste bara få upp den först" (killkompis som var förbi på jobbet)

"Åh du är så himla speciell!!" (och sen en annan dag..) "speciell - det är ju bara ett annat ord för konstig!" (sagt av ett ex)

"bara du inte kör in den för långt, det är då det spricker!" (kung-jonas!)

"Vafan jag kände inte igen dig med kläder!" (statoilkund)

Inga kommentarer: