onsdag 27 januari 2010

Sexigt att duscha ihop?


Ja alla verkar ju tycka det.. att det är så förbannat härligt och sexigt att duscha ihop.. jag hör inte till den skaran! Sexa i duschen, näe tack! Jag gillar det inte för fem öre! Inte alls! Duschen är mitt eget space, där jag rengör mig å rakar benen å annat sånt där krafs! Väldigt sällan jag långduschar heller, brukar inte ta många minuter innan jag är klar, duscha är fett tråkigt och jag uppehåller mig inte där längre än jag måste liksom! Oooorka! När ja e ren å fin, då e jag klar å vill ut därifrån!

Bada e inte heller riktigt min grej.. gör det nån gång, men är oftast less inom 5 minuter..

Tillbaka till ämnet.. de flesta verkar ju som sagt helt tokiga i det där med dusch-mys.. inte jag! Känner mig alltid som nån kärringen mot strömmen där! Så hittade jag ett citat i en tidning häromdagen, myntat av en kille dessutom! Maj gaad! Det finns fler som mig! :D Jag tror jag måste söka upp den där killen och gifta mig med honom eller nåt!

"Att duscha med sin partner är lika smidigt som att backvända med en kranbil - & lika romantiskt..."

I couldnt agree more!!! :D Så jävla klockrent sagt!! Kanske lyckas nån jäkel någon gång omvända mig, men det är mycket mycket tveksamt...!

6 kommentarer:

Jennie sa...

Hahaha jag är likadan, jag tycker att det är våldsamt besvärligt att duscha med nån annan. Jag gör det heslt själv för det går snabbast och är minst komplicerat, är inte heller nåt fan av långduschar. :)

Susanne Löfgren sa...

YES! Det finns flera!!!! :D Våldsamt besvärligt var helt rätt ordval!! Gillar inte alls det dära...! ;)

Veronica sa...

jag tycker det är helt ok så länge killen inte hänger ÖVER mig konstant så jag inte ens kan blunda och skölja ur håret ifred. tycker heller inte om när killen i fråga hoppar in i duschen, som jag trodde jag skulle få ha i fred, och lägger beslag på duschmunstycket. vafan, jag stod ju där liksom! njae det där beror helt på dagsformen.. men mysigt kan de ju vara förstås, med rätt kille ;]

Paula sa...

Haha, jag duschar gärna tillsammans ;) men det är ändå alltid i hygiensiskt syfte, inget gos. Bada gör jag ännu hellre men då för att få sitta och prata i badet mest :) men så både duschar och badar jag ensam superlänge varje gång också.

Kim sa...

Hahaha! Klockrent! Det där är väl en sån sak som bara ska vara på ett sätt liksom. Men då är det bra att folk vägrar vara så! :D

Susanne Löfgren sa...

Ja alla är vi olika.. tur är väl det! oturen är att de karlar jag träffat brukar gilla det där duschaihopet! Men man kan ju alltid träffa nån ny rolig stjärna, som vill ha duschen för sä själv! ;D