fredag 1 januari 2010

Liten...

Idag känner jag mig liten..tom.. och ensam..

5 kommentarer:

Anonym sa...

En atom är liten - men den finns - och tänker inte på att den är liten. Mvh jögge

Unknown sa...

Så kände jag kl 0000 inatt då jag stod med mina vänner, alla hade sina respetive, och jag stod där ensam, medans alla runt om mig krama varandra. Men hoppas att du vaknar upp till en bättre känsla idag. För man vet aldrig vad som kan hända idag.

En skön låt får du här och så här känner jag ibland,

http://www.youtube.com/watch?v=ts1twav4gM0


God fortsättning
Christian

Jenny sa...

Du är aldrig ensam -bara för dig själv, och det är väl det bästa sällskapet?! Jag hade i alla fall grymt kul i natt! ;)

Kraaam Jenny
www.jenny-hedin.blogspot.com

Susanne Löfgren sa...

Jögge - sant!

Christian - tack för länken, ska kika sen! =) Jag kände mig mest sådär för att jag jobbat hela natten, fullt med folk och på morgonen var all min energi slut kändes det som.. Nu är jag i balans igen och mår fint =) Men d ska ju va lite av allt, ibland är man glad, ibland ledsen, ibland sårbar, ibland stark! =)

Önskar dig oxå en god fortsättning! 2010 blir ett bra år!

Jenny - du har så rätt! TACK för sällskapet inatt! :D Nu ska jag kolla in din blogg! :D Kramar i massor!!

Camilla sa...

Ensam är du inte vännen...men man har tyvärr vissa dagar när man känner sig liten o ensamast i hela världen.

Kram på dig vännen