söndag 31 januari 2010

Delar ur ett telefonsamtal!

Surrade i telefon med en av de bästaste tjejerna ja känner! Jo, d finns många av dem! =) Intressant konversation...

- Jag fick inte ta med mig Bertil hem :(

- fick du inte?

- Näe.. jag som tänkt sova sked med honom inatt.. fast det förstås, han hade ju ändå varit inlåst och jag hade inte haft nyckeln..

- Mhmm...

- Vad tyst du blev?!

- Vänta jag skriver, kan inte göra två saker samtidigt..

- Jag går omkring i kronans kalsonger..

- fett sexigt! Hallå kan du göra lite research åt mig?

- ska jag ut på spaningsuppdrag?

- Ja!

- Vänta, jag måste duscha först.. vill inte gå ut i kalsongerna..

- ok! vi hörs om en stund!

- hörs!

6 kommentarer:

Jennie sa...

Aaahahahahah WHAT!??!?! xD

Susanne Löfgren sa...

Hahaha.. vi e nog inte riktiga i huvet nån av oss..! ledtråd: det var inte jag i kronans kalsonger.. å d var inte heller jag som skulle ha me bertil hem ;-D

Jennie sa...

Hahaha jag blev inte klokare av det där, snarare mer korkad ;P jag ger upp tänkandet :P

Ta bort ordverifieringen please!!!

Susanne Löfgren sa...

Oj, visste inte ens att jag hade ordverifiering, hur tar man bort den?? ;P

Jennie sa...

Haha nånstans under inställningarna kan du välja om du vill ha den eller ej. Skitstörigt när man alltid måste skriva in ett konstigt ord varje gång man ska kommentera :P

Susanne Löfgren sa...

Nu tror ja att jag tagit bort den?