tisdag 26 januari 2010

Tränat på stan!


Idag tränade jag på Gold´s nere på stan! Brukar alltid träna på fyrvalla, men nu skulle jag på stan och köpa linnex, så jag tänkte att vafan, jag kör på stan när jag ändå är där!

Jag har nån slags fördom starkt inarbetad i mitt huvud. Att på Gold´s på stan hänger bara en massa hippa, snygga "innemänniskor" och så kommer jag där som nån konstig utböling och stämmer liksom inte in för fem öre...!

MEN jag blev precis som förra gången motbevisad! =) Träffade idel glada och trevliga människor! Såpass att jag faktiskt t o m lallade omkring ett tag.. jag brukar inte göra det annars, träna först, snacka sen!

För det första, så kretsar ju inte hela världen omkring mig, även om jag gärna vill tro det ibland..! Så förmodligen är det knappt ens nån som märker att jag tränar där! För det andra så är jag inte sämre än att jag kan ändra på mig! Jag har nog mer förutfattade meningar än fördomar, och skillnaden är att förutfattade meningar kan man ändra på!

Ibland vet jag inte var jag får allt konstigt ifrån som jag får för mig?

1 kommentar:

Erika sa...

Men så gör man ju! Det var roligt!! att se dig där idag :)