söndag 3 januari 2010

Hoppetossa!

Känner mig som en glad jäkla hoppetossa idag! Var så seg ett tag, men nu har jag vaknat till liv, spelat härlig musik på hög volym och dansat loss som en dåre här hemma! :D Dansar nog hellre än bra, men dansa ska ju va KUL! Har precis kommit på att jag ska ge mig själv en försenad julklapp i form av ett hopprep! Det är ju grymt kul att hoppa hopprep och bra träning dessutom!!

Imorn blir det gymmet igen som det känns! Längtar dit nu! Min axel har gjort ont nu i några dar, så jag är glad att jag snart ska till Anton igen och knäcka mig tillrätta! Känner mig i övrigt bra i kroppen och trivs med mig själv! :D Underbar känsla!!

Har två jobbhelger kvar nu, sen är det dags att dra ut å skaka röven igen! I like!! Är som vanligt schizofren i känslorna och tyckandet! Ena dagen längtar jag efter att träffa nån och nästa känns det så underbart att vara själv, göra precis som man vill, röja järnet med vännerna! Idag är en sån dag! Känner inte den minsta lust att träffa nån karl! För det mesta är det så jag känner ändå och det är skönt! =)

4 kommentarer:

Jennie sa...

Vem går du och knäcker dig hos?

Susanne Löfgren sa...

Hos Anton Hägglund! =) Han är grymt duktig! Kör även med laser och ultraljud som påskyndar läkningen! Lättsam oxå, känner mig lätt obekväm annars under såna där behandlingar =P

http://www.ledomuskelvarkstan.se/

Anonym sa...

Jag är på Geeeeeeeeeeee jag med, jag gjorde en situps när jag klev upp från sängen imorse och en armhävning när jag tappade en macka som slajdade in under soffan (Hur fan det gick till har jag inte en aning om)
Jag börjar bli biffig så det är nog dags att dra ner på takten tror jag

Blog-Erish

Susanne Löfgren sa...

Haha, det är nog fan bäst att du tar det lilla lugna vännen! Annars kommer du snart att se ut som ett anabola-monster och dina vänner kommer att fråga dig om du går på steroider.. som vi säger här i mellanmjölkens förlovade land: Lagom är bäst! ;-)