torsdag 28 januari 2010

Lovely day!


Fyfan vad jag mår bra idag! Känner mig pigg i kroppen och lätt i sinnet! :D Började dagen med ett styrkepass på gymmet med Malin, sen var jag hem och käkade frukost, slängde i lite tvätt och tog sen med Mozart ut på långpromenad. Messade Linda å hörde om hon ville hänga på och hon mötte upp mig på väg hem från lugnvik. Det var en humörhöjare! Tog sjövägen hemåt sen, var förbi mig en sväng och sen hängde jag med henne ner på stan igen då jag behöver hitta mig en ny mp3-spelare.

Nu skall jag bara fixa klart i tvättstugan, skölja ur inpackningen ur håret, städa upp lite hemma, handla och sen blir det nog en film å popcorn el nåt! Kanske drar ut på frösön en sväng, får se hur mkt energi jag har kvar =)

Älskaar såna här dagar när jag mår toppen! Känner mig helt jävla oövervinnlig! Tamejfan!! Igår vände jag dygnet och sov bara nån stackars timme! Dagen gick bra ändå! Höll mig relativt pigg! Var lite seg till en början men stack till gymmet å sprang på bandet i 45 minuter, körde lite mage oxå. Kändes grymt bra, jag hade energi i kroppen trots allt och blir alltid på gott humör när jag springer! Dessutom var fotbollskillarna där å körde, alltid trevligt att vila ögonen på! ;-) De finaste verkar vara lamm.. så är det alltid.. jag kanske drabbats av gumsjuka? :o Det må va hänt isf! ;)

På kvällen kom Björn hit och vi såg kanske världens sämsta film! Men vi hade roligt ändå, det var ett tag sen så det var grymt att få ses =)

Jag längtar en massa just nu oxå! Längtar tills imorn när renovering av min lya drar igång! Längtar till nästa helg när jag ska på fest för kära Erika! Längtar till februari när äntligen Anne å Veronica kommer hit till stan! Längtar till April, sol å bad nånstans var det nu blir! Å sen kommer ju våren å alla härliga vårkänslor! Jag lever alltid upp lite extra då!

ÄLSKA LIVET!!!! :D

4 kommentarer:

Petra sa...

Underbart att vakna upp och ha den goa känslan i kroppen.

Only me sa...

Så underbart att känna så :)

Erika sa...

Åh vad härligt vännen! Du är VÄRD varenda minut av den känslan! OCh grymt att du börjar renovera, jag är i slutfasen på palatset... den är det byebye... *snyft*

Det kommer bli så bra. Bästa jävla 2010 :)

Susanne Löfgren sa...

Det är helt jäkla underbart!! :D

Erika - bästa bästa jävla 2010!! :D Det är lite sorgligt att du flyttar, men är sjukt sjukt glad för din skull!! :D