söndag 3 januari 2010

En tokkendäringa lista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det är jag säker på! Kommer inte på något särskilt i skrivande stund dock!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Avger aldrig nyårslöften! Sätter upp olika mål då och då dock!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jajjemen!

4. Dog någon som stod dig nära?

Tack och lov så är svaret nej! Det har varit för mkt sånt de senaste åren!

5. Vilka länder besökte du?
Höll mig i Sverige!

6. Vad fick dig att må bra?
Fast tjänst, flytt in till stan - och framförallt min familj och mina vänner!

7. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mera närhet och kroppskontakt! ;)

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag lärt mig uppskatta och älska mig själv!

9. Största misstaget?

Kan inte komma på något sådant!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkylningar och magkrångel, men nu mår jag fint!

11. Bästa köpet?

Min lägenhet!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bostadsköp!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla nya bekantskaper!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Top of the world med Jill Johnson, Jag är en vampyr med Markus Krunegård!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Lika glad som för det mesta!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget! Det har varit ett lugnt år och så har jag velat ha det!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget vad jag kan komma på!

18. Hur tillbringar du julen?
På jobbet!

19. Blev du kär i år?

Nja det kan jag väl inte påstå! Nån liten crush sådär, men inget allvarligt!

20. Favoritprogram på TV?

Ensam mamma söker, Bonde söker fru, Scrubs.

21. Bästa boken du läste i år?

En kvinnas resa av Agneta Sjödin gjorde stort intryck på mig!

22. Största musikaliska upptäckten?
Krunegård! Jag ogillade honom starkt från början men det övergick i stor kärlek!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En härlig fest med mina vänner - och så blev det!

25. Något du önskade dig men inte fick?

Nä. Man är sin egen lyckas smed!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Jobbade! Jag tog igen det i efterhand!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Min egen!

29. De bästa nya människorna du träffade (lärde känna)?

De är så många så jag nämner ingen! =)

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen.. är ingen vidare kändiskåt typ...

31. Vem saknade du?
Min morbror...

Listan har jag helt fräckt stulit från Erik the blogg!

http://blogg.aftonbladet.se/blogg-erik

(Har inte fattat hur man gör för att kunna skriva ett klickbart ord för att komma till länken, så d får bli sådär...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjuvjävel!!! ;-)