tisdag 7 september 2010

Nytränad!


En trött kroppkaka idag, men stack iväg till gymmet anyways! Finns nog inget som får mig att må så bra som träning! Oslagbart!

Brukar vara duktig på att koppla bort allt annat när jag tränar, går in helt i min egna lilla värld, har full fokus på träningen och är totalt här och nu.

Idag gick det sådär, hade tankarna nån helt annanstans och var inte fokuserad för fem öre.. Men det kändes bra att jag var iväg och körde ett snabbt och lätt pass iaf! Lite är bättre än inget är min nya devis!

Mår gott i kroppen och själen nu och ska bara ta en snabb dusch innan det är dags för sista jobbpasset för denna omgång! Så otroligt skönt!!! :-)

Tacksam över att jag har en frisk å stark kropp så att jag kan göra det jag älskar mest! :)

(lite skakig när jag tog bilden så den är suddig men men)

1 kommentar:

Sandra på Ön sa...

Du har så snygga axlar och armar!