onsdag 22 september 2010

Peppad och sugen!


År så otroligt pepp och tänd på träningen just nu! Igår när jag var på gymmet var 2 st som jag känner lite där och körde och jävlar vad de körde på! Funktionell träning, mest med kroppsvikten, precis sådär som jag vill köra!

Har fått en länk att kika på som jag har studerat ett tag nu. Fattar inte för mitt liv hur jag nånsin ska kunna klara det där?!

Men det är väl bara att bestämma sig och köra! Ta ett rejält kliv ut i den där utvecklingszonen för jag kommer ärligt talat att känna mig som en clown i början om jag ska försöka köra nåt sånt där på gymmet! En KLEN clown! Men även en sjumilafärd börjar med ett steg. Å Rom byggdes inte på en dag! ;)

Har varit hyfsat aktiv idag, även om jag inte ännu gett mig in på denna typen av träning. Blev rygg/mage på morgonen, morgonpromenad, lunch-spinning och långpromenad med syster å hundar. Känner mig skönt trött nu, men lite små-dampig ändå. :P

Har börjat hamna lite mer i rätt riktning känner jag, att jag börjar traska in på rätt spår, det som är menat för mig! Fast alla kringelkrokar hit å dit har nån mening de oxå! Helt övertygad!

Har så mycket jag vill göra och som ja känner mig pepp på nu! Bäst att smida medan järnet är varmt! ;)

Å det är inte tjejen som är med i filmen som skrivit brevet.. Tjejen på bilden menar jag! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Puman!
Härligt att följa dina framgångar, din energi lyckas alltid nå en genom datorn så man genast vill stänga ned den och vara lite kreativ =). Blev nyfiken på vart du tränar nu? Ska du tävla? Stor Kram Tess. Y