onsdag 1 september 2010

Varde ljus!


Jag skiner idag! Ingen "smuts" omgärdar mig just nu och jag skiner, strålar rent klart ljus!

Vaknade 3 imorse och kunde inte somna om. Jagade inte upp mig över detta faktum, plockade upp boken jag läser och började läsa istället.

Älskade underbara bok!

Igår var det kaos i mitt känsloliv. Jag spretade åt alla håll och kunde inte samla mig. Idag är jag hel igen.

Det känns skönt att jag kan acceptera det nu, att det får gå lite upp och ner. Att det är okej att känna alla känslor man känner.

Alla svaren finns där - inom mig.

Känner en stor kärlek till livet.

Känner stor tacksamhet över att jag har min kropp, så att min själ har någonstans att bo.

Kärlek och ljus!

2 kommentarer:

Paula sa...

Vilken bok läser du? :)

Susanne Löfgren sa...

"En ny jord" av Eckhart Tolle :-)