torsdag 9 september 2010

Ännu en....

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

8

Vilken svordom använder du mest?

FÖRBANNAT!

Äger du en Iphone?

Nix!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Olika beroende på om jag jobbat natt el inte.

Hur många resväskor äger du?

1

Använder du flip flops även när det är kallt ute?

Nej.

Var köper du dina matvaror ifrån?

Olika från gång till gång.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?


Vilket som.

Vilken var den senaste filmen du såg?


Skottår. Sjukt kass!

Har någon av dina vänner barn?


Ja, många av dem.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?


Som det känns just nu skulle jag gå en utbildning jag gärna vill gå!

Har någon någonsin kallat dig lat?

Ja.

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej. Känns som att det skulle behövas ibland..

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

En reiki-skiva.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

Ingetdera då jag inte tål mjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Inte vad jag kan minnas..

När var senast någon stötte på dig?


När jag jobbade sist.

Vad åt du till middag?


ingen direkt middag alls blev det idag. Bara plock.

Använder du huvtröjor?

Jo.

Kan du vissla?


Ja, men inte busvissla

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Nej.

Vem var den senaste som ringde dig?


B

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?

Kan inte välja, finns så många roliga!

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?


Garanterat.

Vilket riktnummerområde befinner du dig i?

063

Tittade du på tecknat när du var liten?


Jepp. Still do!

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?

Ingen aning..

Hur många syskon har du?

2, en syster och en bror.

Är du blyg inför det motsatta könet?

Ibland.

Vilken film kan du alla replikerna till?

Ingen, det närmaste jag kan komma är väl YRROL

Äger du några band-t-shirts?


Nej.

När flög du senast?


April el Maj.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?

4

Läser du för skojs skull?

Ja! Älskar att läsa!

Pratar du några andra språk?

Engelska, hjälplig tyska.

Diskar du din egen disk?

Jodå.

Har du gråtit offentligt?


Ja många gånger.

Har du en stationär dator eller en laptop?


Sistnämnda.

Försöker du alltid lära dig nya saker?


Alltför sällan!

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

Har en tatuering redan och kan tänka mig nån fler. Haft piercing i naveln, men tagit bort den då den inte blev bra.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Nej.

Kan du kasta macka?

Tror det, inte provat på flera år nu.

Har du någonsin varit på Jamaica?


Nej.

Vem har du med på BIOn?

Någon jag gillar.

Vem var din favoritlärare?


Min idrottslärare i gymnasiet.

Vad har du för väder?


höstigt!

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?

Ja.

Har du en blogg?


Ja.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?


Idrott. Före gymnasiet var det mitt värsta ämne. Säger en hel del.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Humor.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?

Vadå oattraktiv? Är man attraherad så är ju personen attraktiv i ens ögon!

När sov du senast på golvet?


Vet inte om jag någonsin gjort det?

Vilken är din favoritdrink?


Är inte så förtjust i sprit. Rött vin är min grej!

Gillar du din boende situation?

Ja.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

sen jag började jobba nätter behöver jag mer sömn, hur mkt varierar.

Äter du frukost dagligen?


Nja..

Är dina dagar fullbokade och stressiga?


Ibland, ibland inte.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?

Nej. Jag satt tyst som en mus.

Vilken är din favoritfrukt?

Äter sällan frukt. Druvor är gott!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?


Nej.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

32

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?


Ja lite.

Tror du på liv på andra planeter?


Kanske, vore ju konstigt om vi vore ensamma i hela stora universum.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?


Det håller jag för mig själv.

Tror du att gud är en man eller kvinna?

Varken eller.

Vad var det senaste du åt?


ost.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?


Beror mer på personlighet än kön, jag är en sån som kommer bra överens med de flesta.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?


Jag skulle egentligen heta något annat, men då kände min pappa en gammal sur tant som hette så, och ville inte förknippa sitt barn med det, så min farbror kom med förslaget Susanne och så fick jag heta!

Gillar du senap?

Ja.

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?

Allt vill helst gå bra.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?


Gärna!

Sover du på sida, mage eller rygg?


Olika

Har du någonsin köpt något från ebay?


Jepp.

Tycker du om att krama folk?


Älskar kramar! Gör inte alla det?

Skulle du säga att du är trendig?


Haha, näe verkligen inte.

Äger du en digitalkamera?

Ja, men den är trasig.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?


Tacka nej.

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?


Star wars? Vad är det? Går det att äta?

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?

Beror lite på situationen.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

Kommer inte ihåg, det mesta får mig att gråta. Eller skratta!

Tycker du att du är attraktiv?

Skönheten sitter i betraktarens öga, men jag är nöjd med mig själv!

Vad är du allergisk mot?


Mjölk. Mår inte bra av gluten eller socker heller.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

Ingen speciell.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?


Nej.

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?


Ingen aning.

Inga kommentarer: