fredag 10 september 2010

Iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh!


Känner mig sådär alldeles förträffligt bra idag och vet att det beror på att jag stack ut och sprang imorse! Blir på så galet bra humör när jag gör det! Idag blev det till lugnvik och tillbaka. Var tvungen att gå en sträcka från Jamtli till badhusparken och hämta andan lite, men slår inte på mig själv för det. =) Var så himla skönt att komma ut och det går allt bättre, jag förvandlas sakta men säkert från soffpotatis till atlet ;)

Nu tar jag det lugnt och samlar nya krafter för att bege mig till gymmet om en timme eller så. Har inte bestämt mig för om jag vill köra roddmaskin enbart, eller styrke, eller lite av varje, det känner jag när jag kommer dit!

Skönt ska det bli iaf! Sen ska jag städa, packa å bege mig till Gevåg. Ska bli så skönt med en lugn helg med mamma och pappa! :) Tänker bara ta med mig träningskläder och bekväma kläder och mysa allt jag kan! Mozis å Jonis ska oxå med - såklart!

Känner mig glad lycklig och fantastisk idag! :D

Önskar er alla en underbar hösthelg! =)

1 kommentar:

Sandra på Ön sa...

Du är en fantastisk människa. Så vacker både på insidan och utanpå. Ha en underbar helg med mor och far. Kramar