onsdag 8 juni 2011

Blötdjur!


Igår blev det promenad å joggingrunda i regnet! Det ÖSTE verkligen ner! Både kläder och skor blev dyngsura, men själen lycklig! Åska och regn som sen övergick i en klar himmel och en sol som brann som eld i skyn!

Jag klappar mig själv på axeln för att jag vågade hänga på en som är duktig att springa, och snabb! Är lite rädd för att vara en bromskloss, men nu vågade jag hänga på och det gick ju bra! Stannade några gånger under rundan för att beundra vår vackra natur och promenerade en bit vid vattnet. Jag känner alltid sådan lycka, sånt lugn och ro när jag befinner mig vid vatten!

Avslutade rundan med att kliva ur skor å strumpor och kliva ner i det iskalla vattnet för att kyla av fossingar och ben, det var ljuvligt!

Jag mådde som en prinsessa igårkväll när jag kom hem! Å det gör jag idag också! En lång jobbdag väntar, 8-19, så det känns skönt att dagen börjat bra! =)

Jag undrar om mina skor någonsin kommer att torka igen? Glömde skotorken jag fått låna hemma hos mor å far! =P

Saknar redan älskade små hundarna som åkte till sin husse igårkväll. Å så längtar jag Gevåg. Igen!

Önskar er alla och mig själv en finfin dag! <3


Inga kommentarer: