tisdag 14 juni 2011

S L I T E N !


Idag är jag lite sliten. Mest pga sömnbristen tror jag. Var som en zombie hela dagen på jobbet idag :P Ville bara lägga mig och sova när jag kom hem, men knölade i mig mat å sen på med skorna. Gick i sakta mak ut mot frösön å segade på i värsta snigeltempot. Hela kroppen värkte. Blev OMGÅDD av ett par! Fyfariken! Det är ANDRA GÅNGEN jag blir omgådd nu! Ack å ve!

Men sen tröttnade jag på att gå och började jogga istället så då drog jag förbi dem med råge - HA! (Lite nöjd blev jag faktiskt).

Uttryckte nyss att jag har en gammal tantkropp. Mammas svar: "Typiskt gamla tanter att gå 113 mil på en å en halv månad."

Haha min mamma är en av de skönaste människor jag känner!

Nu ska jag vila. Faktiskt. Trots att Frostner nyss laddade in dagens mil så nu ligger jag bara 8,5 mil före! Ny dag, nya tag! Sömnen behövs nu! Torsdag är det massvandring på jobbet! Hoppas att många är pepp så att vi klättrar upp i topp tio igen!

Over and out!

4 kommentarer:

Anne sa...

Omgådda? =D Nytt ord i mitt jämtländska vokabulär =)

Jennie sa...

Inte konstigt att hon har den skönaste dottern då. :) <3

Kanske inte är så underligt att du känner dig lite sliten efter alla dessa mil du kämpat på fast du varit trött. :)

Kram!

Susanne Löfgren sa...

TACK underbara fina du!!!! <3 <3 <3 KRAM!!!!!!! :-)

Susanne Löfgren sa...

Anne - haha klockrent ju!!!! :D Kram på dig älskade vän! =)