söndag 11 september 2011

Uttryck

Att få uttrycka mig.

Ge uttryck för, sätta ord på alla mina känslor.

Det som händer, var, är och sker.

Det är viktigt för mig!

Att jag en dag uttrycker att jag är liten och ledsen - betyder inte att jag är deprimerad.

Att jag ofta uttrycker glädje betyder inte att jag alltid är glad.

Att jag uttrycker mycket kärlek behöver inte betyda att jag är kär i en annan människa.

Det betyder att för mig är alla känslor viktiga.

Alla har de sin plats.

Att jag inte tänker spela spel, låtsas, hålla fasaden.

Det betyder att jag är en människa.


3 kommentarer:

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Rockstjärnestatus för att vara mänsklig. Det är så viktigt att vara sig själv, glad och ledsen, trött och pigg.

Ha det bäst!!!

Coquina sa...

Kika gärna in på min matblogg och tävla om ett smycke =)

Susanne Löfgren sa...

Tack kloka klokegård! :-)) Å tack desamma! :-))