lördag 19 november 2011

Alla är barn i början!

Alla måste vi börja nånstans! Å alla har vi en gång varit nybörjare! Jag brukar påminna mig om det de gånger jag har lite svårt för att vara nybörjare, när jag vill gå från noll till elit på nolltid! Fastän jag vet att jag behöver ge det tid! =) Tänker ofta om andra att de har nog minsann varit sådär fantastiskt snabba, duktiga och vältränade från start! Som att de typ ploppade ut som liten bebis och började springa marathon på en gång!

T o m sånadär über-människor som Marathon-Mia har börjat någonstans nån gång och det brukar jag påminna mig om då hon är en av mina största inspirationskällor! =)

LÄS HÄR

2 kommentarer:

helena sa...

Hej! Vad roligt att du hittat min blogg vilket ledde till att jag hittade din;)

Vad härligt att vara på gång, i starten och ha massor av utvecklig framför sig och löpare är man nästan dirket;) Mer eller mindre snabb bara!

Det du skriver i det här inlägget känner jag igen mig i, jag sliter med simningen, tycker att jag borde vara bättre än jag är..och så försöker jag tillåta mig vara nybörjare..en stund sen blir jag ottålig;)

Ha de så gott/Helena

Snorkkis sa...

Så rätt. Men det är ju så lätt att man blir över ivrig och vill klara av och kunna grejer genast!