tisdag 1 november 2011

Ljuvliga morgon!


En nysprungen människa - är en lycklig människa!

Nyjoggad är närmare sanningen dock! Nu var det längesen jag höll igång kroppkakan på springfronten! Å varje gång jag tagit ett break och kommer åter, ställer jag mig själv frågan varje gång - varför?

Jag mår så otroligt gott av att springa! Blir alldeles sådär toklycklig och glad i hela kroppen! :D

Nu gick det jäkligt långsamt idag och kroppen kändes tung, men fyfariken vad gött jag mår nu! :D Det blev till lillsjön, runt å tillbaka. Knappa 7 km vilket fick räcka såhär i omstarten. Det var väldigt mörkt på sidan som inte har nån belysning kan jag tala om. Tittade upp i himlen, alldeles stjärnklart och en stjärna föll - det var magiskt! Såna enkla små saker kan skänka mig sällsam lycka! =)

Nu blir det frukost, dusch och sen pallra sig iväg till jobbet! Jag är en tacksam, glad, lycklig och frisk människa! Lycko mig! :-))

Inga kommentarer: