måndag 14 november 2011

Underbara känsla!


Den där ljuva ljuva känslan som infinner sig efter att man varit ute och rört på sig! =) Det fick bli en lugn joggingrunda på 7 km. Har fortfarande de där jobbiga vätskeansamlingarna i benen och vaderna blev alldeles "stumma" och gjorde lite ont, men ändå känner jag mig alldeles lycklig och glad i hela kroppen och själen! :D Har äntligen hittat en som kan göra bindvävsmassage på mig, en kompis syster är utbildad! :-) Det blir först i December och det är ju inte så länge dit! Känner instinktivt att det kommer att vara bra för att få bort allt slagg i benen! :-)) Nu är det plugg som gäller resten av kvällen tills jag däckar! ;-)

2 kommentarer:

Malin sa...

Så himla härligt med löpning. Du strålar Susanne!

Susanne Löfgren sa...

TACK underbara fina du! :D :D :D Jag har värsta pirr i magen inför Fredag! :D