söndag 20 november 2011

Lycka!

Lycka är en joggingrunda i regnet med liten hund! =) Flinade hela vägen! 7.63 km blev det på härliga skogsstigar, gillar att hela tiden behöva hålla koll var jag sätter fötterna för att inte snubbla på grenar å stenar! =0)

Medeltempot var 6:33 min/km, (tog nike+en i bruk för första gången sen tävlingen i somras, då jag var glad att slippa den där grejen ;) ). Tempot säger mig inte så mkt då jag inte har sån stenkoll på sånt där, men jag är ju långsam som en snigel och fullkomligt nöjd med det! Det är glädjen som driver mig och jag har all tid och alla chanser att förbättra mina tider! =) Det stavas tålamod! ;-))

Hade egentligen dans 14, men orkade inte idag, hela helgen har varit fullspäckad med plugg och jag kände att jag behöver få vara ledig och bara vara idag! Inväntar svar från läraren så jag vet om jag kan slappna av eller om jag behöver in med nåt mer för att få mitt efterlängtade slutbetyg! Å så hörde en vän av sig, och nåt tråkigt har hänt, så jag kände att jag behövde ringa och få en pratstund med henne!

Nu ska jag självdö i soffan ett tag och samla kraft! Mysigt med regn som smattrar mot rutorna! =)


2 kommentarer:

Malin sa...

Härligt med regnrunda! Bra jobbat, springa skog är ju jobbigare än asfalt. Nu får du klappa dig själv på axeln och bara njuta av att du är grym!

Susanne Löfgren sa...

Ja åh det var underbart! Tog bilen ut till Andersön och körde en liten runda där, älskar Andersön! :D Ja det ska jag göra! Tack för pepp! :D