söndag 20 november 2011

Vad lägger du fokus på? Varför begränsa sig?


Varför begränsa sig? Är något jag ofta tänker. Jag vill inte begränsa mig! Jag vill hoppas och tro! Jag vill känna att jag försöker och försökt! Jag vill känna att jag LEVER! Jag vill våga misslyckas och framförallt våga lyckas!

Var öppen för allt - och allt kan hända!

Jag har den fantastiska förmånen att omges av människor som gärna ser positivt på tillvaron! Detta stärker mig, ger mig massor av positiv energi och inspirerar och motiverar mig till samma tänk! Jag väljer gärna detta, för det stärker mig och gör mig glad och kraftfull!

Sen finns ju de här människorna som är utsända för en att öva på. Som alltid verkar se det negativa. Som bara ser problem, misär och svårigheter i allt.

Jag tror att vi får mer av vad vi fokuserar på. Fokus på hinder och problem: Fler hinder och problem.

Fokus på möjligheter och mål: Fler möjligheter och mål!

Sen kan vi alla dippa ibland, det är bara mänskligt! Men det är viktigt att vara medveten om saker och ting och vad man göder med sin energi!


Inga kommentarer: