måndag 9 januari 2012

Alltså åååhhh


Ibland överträffar jag fan mig själv! Började dagen bra med morgonträning! Hundpromenad å sen vidare till jobbet, blev fin i håret efteråt med Martinas hjälp! Gick hundpromenad igen till snälla Emma som skall ta hand om mina småtroll imorgon när jag jobbar! Snabb-handling på vägen hem, städade upp i lyan å sen mös jag ner mig i soffan och såg det okända å smaskade turkisk yoghurt med min special-müsli. Nu ska jag gosa ner mig i sängen å läsa tills jag somnar, men älskade små hundar intill mig!

Å träningskläder är framplockade å kaffebryggaren laddad tills imornbitti å bara att knäppa på!

Känner mig så jävla glad i hela mig just nu! :-) Idag är jag en extra gullig liten människa! :)

Godnatt alla älskade små fina människor därute! Jag hoppas att ni alla får sova gott och vakna utvilade till en ny fin dag! :-)))

Inga kommentarer: