torsdag 17 juni 2010

Äntligen med ny telefon!


Äntligen har jag fått tummen ur och köpt en ny telefon! Har känt mig förvirrad så länge över vilken jag ska ha och så frågar jag alla vad de tycker och nånstans där tappar jag bort mig själv och min känsla över vad det egentligen är som JAG vill ha?

Det blev den modell som jag hade tänkt mig från början, en Sonyericsson w595, den rosa modellen såklart! Det var väl mest den rosa färgen jag vill åt och den låg i en i mitt tycke lagom prisklass!

Iphones och allt vad det är - i all ära! Men mobiltelefon är inget jag vill lägga massor av pengar på. Jag har liksom inget behov av det, är rätt nöjd om jag kan ringa och sms:a och kanske knäppa en bild eller två! Mer finesser än så behöver jag inte! =)

Telefonen jag har nu, har så dåliga tangenter att jag kan få trycka sisådär hundra gånger på en knapp för att något ska hända. Men vafasen det är inte fy skam! Jag har således inte sms:at så ofantligt mycket som jag brukar, eftersom jag inte orkat. Jag har istället fått ringa upp folk och det har varit bra träning för min telefonskräck! Jag har också fått öva mitt tålamod då mobilen vissa dagar behagat fungera och de flesta andra knappt alls.. Mitt tålamod är sannerligen något som kan behöva övas upp! ;)

Idag har jag betalat den och imorgon när jag vaknat efter nattjobbet ska jag åka och hämta min lilla rosa älskling, då den är beställd och levereras imorgon! =)

Jippi! :-)

3 kommentarer:

Jennie sa...

Åh så snygg!!! :D

veronica sa...

mkt bra val om jag får säga´t själv :] jag har en sån och bilderna man tar med kameran blir helt ok när man väl lagt in dom på datorn och dessutom är det grymt bra ljud på den! :D för å inte tala om att den e ROSA!!! ;]

Susanne Löfgren sa...

Jennie - visst är den! :D

Veronica - Rosa är ju det viktigaste! ;D Nu kan vi springa omkring på stan å va likisar med våra rosa telefoner! ;)