tisdag 15 juni 2010

Morgonstund har guld i mund!

Har nyss kommit hem från morgonpromenad med grabbarna, Susanne och hennes lilla Selma! Känns oerhört skönt att ha gått en långis nu på morgonen. Nu är hundarna trötta och nöjda, har fått frukost och vilar. Själv har jag oxå fått i mig frukost och ska ägna mig åt plugg resten av dagen.

Selma gjorde sitt bästa att försöka få igång herrarna Mozart och Jonatan, vilka var lite svårflörtade. Hon undrade nog vad hon hade hamnat med för gamla gubbar! ;P (Selma är också en liten chihuahua! Så liten att Mozart och t o m Jonatan såg stora ut i hennes närvaro!)

Roligt och välbehövligt var det iaf och vi ska ut imorn oxå samma tid! =)

Nu ska jag försöka få igång geniknölarna! Hjärnan känns som att den ruttnat bort, men det fastnar nog mer än vad jag tror.. hoppas jag iaf! ;)

Önskar alla en härlig dag i "det härliga sommarvädret"! ;)

Inga kommentarer: