tisdag 15 juni 2010

Hemmaträning..


Hemmaträning var det ja...

Hade tänkt ge detta med hemmaträning en chans eftersom jag inte känner något vidare gym-sug för tillfället. Plus att jag tycker det är praktiskt nu när jag både ska jobba och samtidigt plugga, att jag kan ta en paus ifrån pluggandet och köra ett träningspass hemma på plats!

Erkänner att jag fnyst åt hemmaträning och träning med den egna kroppen, utan extra vikt.. men jag kapitulerar och ändrar åsikt nu...

Har två tränings-DVD från Fitness Magazine som jag aldrig använt. Den ena, bentränings-DVD:n har jag haft i min ägo länge och den andra som innehåller mage- och rygg-träning följde med senaste numret.

Sagt och gjort, nyss slängde jag på min bentränings-skiva. 17 brännande minuter utan minsta lilla vila eller paus. Det var TOKJOBBIGT! Brände som fan och jag tror tamejfan att jag kommer att få träningsvärk! :o

Imorn ska jag satsa på rygg- och magträningen! Ska försöka köra dem varannan dag, varvat med promenader och mitt gummiband!

Ska ge detta en ärlig chans och utvärdera sen! Spännande, för det tog verkligen bättre än jag trodde! :D Härligt!!!

Inga kommentarer: