måndag 14 juni 2010

Beachpanik/impulsköp!




Nä, känn lugnet, jag har inte den minsta tendens till nån beachpanik ;) Tänkte dock tanken när jag var på Coop med Yenie nyss och handlade, att tjejen i kassan kanske undrade om jag "led" av nåt sånt? ;)

Mitt "mission" med coop-besöket var att handla gummiband med tillhörande bok, för enkel hemmaträning. Köpte ett sånt kit till mamma och blev överraskad att det faktiskt tog bättre än vad jag trott! Så nu kan jag köra lite med det hemma när jag inte känner lusten att gå på gymmet =)

Iaf så strosade vi planlöst omkring och hamnade vid hyllan med krämer och dylikt. För kroppen that is..

Fastnade för en Weleda-scrub som fått nåt bäst i test och i samma serie fanns nån olja som skulle verka uppstramande på huden, trillade dit och köpte båda! ;)

Nåväl, fungerande eller inte, så mår nog kroppen gott av lite välgörande grejor! =)

Inga kommentarer: