onsdag 30 juni 2010

Nymålat!


Det här med att måla naglar är något jag så gott som aldrig gör och därmed är det inte min starkaste sida att få till snyggt målade såna..

Brukar använda ett väldigt ljust eller genomskinligt lack när jag målar, då syns det inte så väl om jag råkar måla utanför. Men idag vågade jag mig på rosa naglar! Har målat utanför naglarna såklart, men är ändå hyfsat nöjd med resultatet och övning ger ju färdighet! Bara att öva på! =)

Var och provade skor på skopunkten igår förresten. Hittade 2 par skor som jag lade undan tills idag, supersnygga! Problemet är dock att det är skyhöga klackar på dem! Jag klarar knappt att gå i skor som har någon klack överhuvudtaget..! :P Men övning ger väl färdighet även där..! ;-)

4 kommentarer:

Jennie sa...

Men heting!!! Fan vad snyggt! :)

Susanne Löfgren sa...

Tack! =) Är helt galen i rosa just nu! ALLT ska va rosa! :D

Only me sa...

Rosa är snyggt! Tur man blir klädsamt rosa när man legat ute i solen också ;P Ju mer rosa, dessto bättre :D
Fina naglar. Är det dina egna eller har du tippar eller lösa?

Susanne Löfgren sa...

Haha grisrosa! *S*

Tack! Det är mina egna naglar! Har jättelätt för att få långa naglar och de är starka och bra! Brukar dock alltid miss-sköta dem, så de går av för att jag klantar mig på jobbet eller så, men jag är lyckligt lottad på nagelfronten! =)