tisdag 22 juni 2010

Längtar!


Nu börjar den närma sig! Den efterlängtade semestern! :D Gud så underbart!!! 6 Juli kl 07.15 på morgonen går jag av sista nattskiftet på ett tag! Längtar efter att få sova på nätterna under 5 hela veckor! Detta eviga vändande av dygnet tar kål på mig så det ska bli underbart skönt att slippa det ett tag! Jag som brukar vara en pigg, glad och energisk person är en skugga av mitt forna jag! Kroppen är inte gjord för att vara vaken nattetid och jag tror att få pallar att jobba nätter värst många år av sitt liv...!

Första semesterveckan ska jag äntligen iväg och få håret fixat igen hos bästa Lina! Har aldrig varit så nöjd med håret som sen jag började gå dit! Hur ska jag klara mig utan henne när jag flyttar?? Är så glad att jag "av en slump" hamnade där! :-)

Här klipper jag mig -----> Hairmony

2 kommentarer:

Sandra på Ön sa...

Har jag missat något?! Ska du flytta?

Susanne Löfgren sa...

Jag följer med Andreas till Skövde efter jul om han får som han vill och blir placerad där! =)