tisdag 1 juni 2010

Ensam...


Känner mig så jävla liten och ensam idag.. Det enda som fyller mitt tomrum är ångesten, kletig och svart äter den upp hela mig, drar ner mig, släpper mig inte för en sekund..

Vill bara stänga av allt.. inte bry mig..

Längtar efter massor av bekräftelse och kärlek. Får man känna så? Känner vi oss kanske alla sådär små ibland?

Solen skiner ute i alla fall verkar det som.. Jag ska dricka upp mitt kaffe och bege mig ut.. kanske lättar tyngden i hjärtat och själen en smula om kroppen får röra sig.

Jag är fylld av tvivel idag. Jag tänker på dig. Tänker du på mig?

Hejdå ångest, hej solen!

4 kommentarer:

Mamma sa...

Älskade lilla du! Kram från mamma!

Only me sa...

Usch så jobbiga de där dagarna är!! Såklart man måste få känna så, det trista är bara att man måste göra det emellanåt. Det är verkligen pestigt!!

Hoppas en stund i det vackra vädret gjorde underverk på humöret.

Kram

Erika sa...

Vännen, du vet att det är du som är solen som alla dras till. Den som får alla att bli varm i själ och hjärta.

Alla får vara små, alla får känna sig ensamma. Även du.

Kram!

Sandra på Ön sa...

Fina du, sänder många tankar till dig. Kramar från mig