söndag 8 augusti 2010

3 dagar kvar...!


Nu är det 3 ynka små dagar kvar på min semester! Känner ingen dödsångest än direkt, så jag hoppas det kommer att gå bra när jag kör igång igen på Onsdag! Det är många som frågat vart jag tagit vägen, om jag slutat på statoil? Senast igår när jag köpte en sallad på daffys, frågade de så fort jag stack in huvet där om jag slutat eftersom jag aldrig är där längre? Har fått höra från många håll (av kunderna såklart) att jag är saknad. Det är roligt, det är ju för er jag är där!

Men nätterna.. ack och ve dessa nätter, jag vill inte bli en utsliten trasa igen, konstant trötter.. Jag ska prova ett annat sätt att vända dygnet på nu. Istället för att sova nästan ingenting dagen jag går av, ska jag strunta i att ställa larmet, å kliva upp tidigt dagen därpå istället. Hoppas på att det funkar bättre!

Å ja, sen är det ju upp till mig att snäppa upp mig. Rycka upp mig. Ta tag i mig själv. Ta tag i mitt liv. Söka andra jobb, så att jag kan vara vaken dagtid, som jag mår allra allra bäst av! Det finns många olika saker jag kan tänka mig att pyssla med! Som en kollega på häktet sa till mig en gång: "Du e som peran du Susanne - går bra till allt!"

Och så är det nog, jag trivs med att pyssla på med det mesta! Har kanske ingen speciell spjutspetskompetens på nåt område, men stor bredd! :)

Nu ska jag fånga den här dagen. Ta med mina älskade hundar på promenad, köra min morgonträning å sen kanske det blir ett pass på gymmet oxå, så kan jag softa ikväll :)

Önskar er alla en fin fin Söndag! ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: