måndag 16 augusti 2010

Hatkärlek!


Varje morgon (eller eftermiddag om jag jobbat natt) när jag vaknar, drar jag i mig kaffe och sen slänger jag på en tränings-DVD och kör järnet i 17 minuter. Det må låta fjuttigt, men det tar som fan! 17 minuter utan vila med den egna kroppsvikten, är en klockren start på dagen!

Vissa dagar (som idag) vill jag verkligen inte. Känner mig trött och får lust att strunta i morgonträningen. Men jag gör det ändå. 17 minuter är ju bara strax över en kvart, klart på ett kick! Det är en skön smärta när det bränner och kroppen vaknar till liv, själen oxå, hela jag blir som en ny människa, redo för en ny dag!

Efteråt känns det så jäkla skönt och jag känner mig nöjd över mig själv som körde ändå! =)

Idag tror jag det blir första testpasset på stepin, vet inte vad jag skall köra dock, axeln smärtar som fan. Har ringt min kiropraktor och hoppas att han har en tid till mig nu i veckan!

Önskar er alla en härlig Måndag - med eller utan träning! B-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Får man fråga vad det är för träningsdvd du har och var man kan få tag på den? Är sugen på att införskaffa en jag också men vill gärna veta innan att den är bra, och eftersom du verkar nöjd med din känns den lovande =)

MVH /Carro

Susanne Löfgren sa...

Det är DVD:n som är på bilden! :-) Jag är jättenöjd! Knappt satt min fot på gymmet på hela sommaren och ändå kommit i form =)

Här kan du hitta mer info: http://gymglam.se/traningsdvd/

Only me sa...

Åh den dvd:n skulle jag oxå haft. 17 minuter är ju som sagt inte mycket och den egna kroppsvikten är inte alls att förakta! Ger man sig bara fan på att köra varje dag så klarar man det ju också! :)

Jennie sa...

Funkar inte med tränings-DVD för mig känner jag.. :/ tränar bättre själv på mitt sätt hemma. men hon är ju duktig så det är inget fel på videon så, bara på mig ;) tror jag ska försöka sälja den, kostade ju över 300 spänn med frakten.

Susanne Löfgren sa...

Jennie - ja alla har vi ju olika sätt =) Du får väl sälja den till Cecilia då ;)