onsdag 4 augusti 2010

Övar å övar...


Jag är en rätt så impulsiv och obrydd person! Resonerar lite som så att det är lika bra å ba gööööört! Imorn kan man ju va död liksom!

Detta betyder inte att jag är totalt orädd av mig. Ibland har de mig verkligen i sina klor, de där rädslorna! Men jag övar å övar på att möta dem, att göra saker som känns lite otäcka. Kliva ut i utvecklingszonen och möta dem, det är nämligen det enda sättet att övervinna dem!

Det som inte dödar - härdar! Det allra mesta är inte så farligt. Mer tankespöken man gött upp i sin egen hjärna..!

Brukar tänka att jag varje dag skall göra något som jag är mer eller mindre rädd för. Vissa dagar går det bättre, andra sämre! Ofta gör jag grejor rent impulsivt och sen tänker jag, herregud, vad gjorde jag NU?!?! Men än lever jag ju och frodas! ;)

Livet är en enda lång skola! Å oftast lär man sig något nytt varje dag! ;)

Inga kommentarer: