onsdag 11 augusti 2010

Ännu en..

Alkohol: Rött vin!

Allergi: Ingen allergi, dock laktosintolerant

Armhävningar: aldrig
Blyg: ibland

Beroende av: mina älskade människor, egentid, kärlek
Betyg: mellanmjölk.

Blir glad av att: umgänge med de jag älskar, träning, närhet

Bor: med mina två hundar
Dagbok: bloggen. Aldrig vanlig dagbok längre. Skriver bara sån när jag är deprimerad. Ett bra tecken

Djur: Mozart & Jonatan

Drömmar: Hitta min plats. Hitta min man

Dåliga sidor: väldigt emotionell

Ekonomi: Mer slösa än spara.
Familj: lillasyster, lillebror, mamma, pappa, Mozart, Jonatan

Favoritdryck: vatten, vin
Festar: när jag vill

Flyttat: massor inom denna stad. några kortare svängar till andra platser

Fobi: spindlar
Foto: foton skall innehålla liv
Född: Juli 1979

Gillar: kärlek, läsa böcker, skratta
Graviditet: nix

Gråter: när jag behöver

Gör dagligen: dricker kaffe, tränar (så gott som dagligen iaf), läser, skriver
Hatar: oordning i tankarna
Hypokondriker: nix

Imponeras av: väldigt mycket och många.

Intressen: varierar. träning och mina vänner står alltid kvar. förstås

Jobb: korvflicka

Kaffe: livsnödvändigt!
Kamera: nix
Kläder: ja det måste man ju ha.. inget modefreak. nej
Kompisar: är det bästa jag vet.

Länder jag besökt: alltför få
Längd: 168 cm

Mobil: SonyEricsson
Motto: Lev! Skratta! Älska!

Musik: livsnödvändigt
Musikalisk: hyfsat

Märkeskläder: ibland.
Naglar: långa
Politik: håller jag flr mig själv

Rakning: dagligen
Rädslor: många

Saknar: dem jag inte bor nära, de som lämnat jordelivet
Samlar: mod och kraft

Ska göras: mycket
Smeknamn: Snusan, Sussi, Suss

Sol: underbart och välbehövligt

Sover: ojämnt
Talang: sätta ord på känslor.

Telefonbok: ja i mobilen
Tränar fysiskt: ofta och gärna
Tränar psykiskt: på att våga tro lika mycket om mig själv som om andra

Utbildning: Rehabiliteringsvetare
Vikt: 67
Äcklas av: kalla hjärtan
Äter: grönsaker, kött, nötter, fett.. typ

Inga kommentarer: