söndag 8 augusti 2010

Trötta ben...


Ibland vill inte kroppen riktigt som man själv vill! Körde nyss min morgonträning. Har ju 2 tränings-DVD som jag brukar köra hemma. Den ena är för ben/rumpa, den andra mage/rygg. Brukar köra dem varannan dag. Träning med den egna kroppsvikten "bara" men det biter bra! Har blivit starkare och starkare under de 2 månader jag kört, men ibland är inte dagsformen så bra. Idag var en sån dag.

Sov äntligen ut inatt så jag "borde" ju vara pigg och stark, men nej. Benen var jättetrötta, tunga som blyklumpar, timmerstockar! Så jag körde lite lättare idag. Ibland orkar inte kroppen som man vill helt enkelt. Har kört dubbla pass plus promenader nu i många dagar, så nu får det bli en långis med hundarna istället och OM jag piggnar till i kroppen kanske ett lättare benpass på gymmet ikväll. Vädret ute ser grått ut, tror inte att det regnar, inte än iaf! Kanske sticker ner på stadium å letar rätt på nån schysst keps som jag kan gömma håret under när jag ska ut å knata! =)

Paolo får agera illustration för benträning i dagens blogg!

Inga kommentarer: