söndag 21 augusti 2011

I brist på annat - en lista!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Vänner, hundar och livet i allmänhet!

Vad gjorde du kl 08 i morse?

Drack kaffe och laddade för promenad.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Åt avocado

Det sista du sa högt?
Hejdå!

Det senaste någon sa till dig:
Hejdå!

Vad har du druckit idag?
Kaffe och vatten

Vad var det senaste du åt?
se ovanstående svar

Vad var det senaste du köpte?
Hundgodis

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Den är mörkbrun.

Vad är det för väder hos dig nu?
Lite sommarfeeling faktiskt.

Godaste glassmaken?
Choklad. Fast jag äter inte glass. Egentligen.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut.

Sover du tungt?
Nä, för det mesta ganska lätt.

Drömmer du mardrömmar?
Ibland.

Trivs du med ditt jobb?
Ja det mesta trivs jag med, snart på väg mot nya mål!

Favoritklädsel?
Något slappt och mjukt.

Favoritlåt just nu?
Kan inte välja bara en!

Vad ser du om du tittar till höger?
Min nya fina massagebänk!

Vad gör dig glad just nu?
Att jag befinner mig i frid och ro, att jag är på väg!

Vad ska du göra härnäst?
Vila en stund.

Höger el vänsterhänt?
Höger.

Humör just nu?
Avslappnat och skönt.

Favoritgodis?
Choklad. (MÖRK)

Kläder just nu?
Slappa byxor, linne och stooor tröja.

Sommarplaner?
Det är ju höst nu!

Hur många kuddar sover du med?
1-2, har 4 i sängen dock.

Spelar du ngt instrument?
Piano.

Morgon eller nattmänniska?
Morgonmänniska. Definitivt!

Vad är viktigast för dig?
Min familj, mina vänner, mina hundar och jag själv! Kärlek till oss och folket!

Är du kittlig?
Jepp!

Snarkar du?
Ingen aning!

Stjärntecken?
Kräfta.

Äckligaste insekten?
Spindlar. Men huga, jag tycker inte illa om dem ändå fast jag är rädd för dem.

Stökigt el välstädat?
stökigt, men mår bättre när det är fint omkring mig! =)

Vad längtar du mest efter just nu?
Efter att söka skola, efter att komma in på den utbildning jag vill gå, efter att möta den där mannen som är den rätte för mig.

Inga kommentarer: