tisdag 21 december 2010

Dagens outfit


Dagens outfit verkar vara ett populärt fenomen i många bloggar! Jag kanske borde börja med det jag också? Jag sjavar ju mestadels omkring i långkalsonger och raggsockar här hemma, men det går ju att piffa till sig en smula. Såhär i juletid kan jag ju hänga upp en julgranskula eller två i öronen?

Bilden är gammal, men extra fin eftersom jag lånat min käre fars långkalsonger, med gylf å allt, supersnyggt om jag får säga det själv!

Denna fantastiska känsla för mode har jag haft ända sen barnsben, då jag försökte övertyga min ömma moder om att mysbyxor med hål på knäna var passande i en skolsal! Hon var inte av samma övertygelse dock. Jag sa även att om det hade varit meningen att håret inte skulle vara flurigt, så hade gud skapat mig med rakt hår (jag ville inte borsta det..).

1 kommentar:

Trollkatt sa...

Klockrent, och perfekt som outfitsbild. Min åsikt är, desto mer avslappnat-desto snyggare! :)