onsdag 22 december 2010

Nu är det officiellt!!!


Idag har jag varit och träffat min coach och fått första detaljerna på upplägget! 3 Januari kör jag igång med deffen!

10 Juli är datumet när jag äntligen får ställa mig på scenen efter allt slit! Nybörjartävling i Timrå, Tammerpokalen och jag skall tävla i bodyfitness!

Jag är så REDO för detta nu! Åh vad jag VILL!!!! :D Pepp är bara förnamnet!!! :D

Nu KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Ja riktigt som damerna på bilden kommer jag ju inte att vara, men i MIN hittills bästa form! :-)

4 kommentarer:

Erika sa...

Sköna härliga du!! Du är så grym och inspirerande, och du kommer vara SÅ fit när det är dags

Pepp i massor och julkramar från mig. :)
Bästa jävla 2011 va??

Helena sa...

Spännande! :)

Suzan sa...

härligt! heja!!

Susanne Löfgren sa...

Spännande som fasiken!!! :D Tack!!! :D