torsdag 30 december 2010

Fjortisvarning!



Fast ni som känner mig vet redan att jag är omåttligt förtjust i ego-bilder och jag har inte ens vett att skämmas för det! ;) Herregud, finns väl värre saker att bekymra sig över liksom? ;-)

Bilderna blev helt suddiga och förjävliga, för så fort jag försöker spänna minsta lilla muskel i kroppen skakar jag ju så att jag inte kan fota ;)

MEN till saken, jag tycker faktiskt att det börjar synas en smula att det börjar hända lite saker! har ju faktiskt loosat 8 kg nu på egen hand och snart drar dieten igång på allvar! Ska bli så himla spännande att se vad som händer med kroppen!

Det fula är att jag tappar uppifrån och ner, arslet och låren vill gärna ha kvar sina kära fettlager! ;-) Å det är nog det som kommer att försvinna allra allra sist! Ett halvår till tävling, så det hinner hända mycket under den tiden! :-)

5 kommentarer:

Erika sa...

Tjejen, du är så grymt snygg! Har du alltid varit! Och nej, man ska inte skämmas för egobilder och för att man tycker om det. I love them! Om man inte älskar sig själv och den man är och hur man ser ut - vem ska då göra det.

Fota på du, och visa oss din utveckling.

Shit 8 kg, det är bra jobbat det! Jag ska ner ett par och det är fan slitsamt. Fast egentligen vill jag väl bara tighta till - jag väger inte för mkt. men det vore fint att nå den där siffran du vet...

Kommer du ha PT?

KRAM!

Susanne Löfgren sa...

Tack snälla fina du! Nä det är fan skönt att gilla sig själv efter alla år man inte gjort det! Å det sköna är att jag gillade mig själv precis lika mkt för 8 kg sen! Det är inte där det sitter! En spännande utmaning att toppa formen dock! =)

Jag har min underbara coach Jonny som hjälper mig, litar på honom till 500%! Han har livslång erfarenhet av träning och kost och han släpper inte upp mig på scenen om jag inte blir hård - vilket jag kommer att bli! :-)

KRAM!!!!

Trollkatt sa...

Egobilder är toppen och ännu mer att gilla både dem och sig själv :). Vi vill såklart se bilder nu då man följer din träning, så då är egobilder ett måste! Ser kanon ut redan nu! Kram :)

Micke sa...

Vacker som få!

Susanne Löfgren sa...

Paula - TACK! =) ja det blir spännande att se vad som kommer att hända med kroppen under detta halvår! :-) KRAM!!!

Micke - TACK! :)