fredag 10 december 2010

Sanna ord i ett fint sms!


Häromdagen skickade jag sms till en av mina bästa vänner. Allt känns så himla bra just nu, som att allt går min väg! Allt är med mig! Själen, kroppen, hjärtat! Får sånt underbart stöd av min omgivning och känner att alla TROR på mig och det gör det lättare att hålla fast vid min egen tro på mig själv!

Fick ett sånt fint svar så jag vill dela med mig av de sanna orden! :-)

"Du är levande Susanne, så härligt att läsa! :) Livet är som en rullande snöboll som växer sig större och större och tack vare våra tankar, känslor och drömmar (det vi skapar/tror på) får vi det liv vi vill ha! Varje dag, varje minut och varje sekund är en möjlighet att göra det vi vill och ingen dag är dag är det för sent för att förändra våra liv och tankar. Det gäller att våga släppa taget om våra mentala hinder och lita till sig själv/ följa sitt hjärta/ pröva sina vingar! De vi är födda med, som kommer att ta oss ut på livets äventyr. Så länge du tror på dig själv och känner att du har stöd från dina nära och kära så kan du nå hur långt som helst! Allt är möjligt och kom ihåg att vart du än går - så ta med dig ditt hjärta! :) "

1 kommentar:

Only me sa...

Du är värd att må bra och att allt bara går din väg nu!! Positivare människa får man leta efter :)
Är jätteglad för din skull att du får hålla på massor med en sak du älskar massor!!
Kram <3