onsdag 22 december 2010

Riden av maran! Trött men glad!


Inatt lyckades jag inte somna förrän efter ett nån gång, brukar ha lite urfuckad dygnsrytm efter att jag gått av nattskiften..! Vaknade vid halv fyra nån gång, helt kallsvettig efter en hemsk mardröm!

Jag hade en syster, precis som i verkliga livet alltså, men det var inte Carro utan en annan tjej. Hon hade ett barn (som i verkliga livet är min brors dotter Bisse) och jag fick av misstag veta att den här systern mördat sin man, samt en kvinna. Hon visste att jag fått reda på saken. En hemsk mardröm tog sin början, jag skulle skydda Bisse och mig själv och jag skulle försöka berätta för min familj.

Jag fick några galningar efter mig som var ute efter att döda mig och jag var tvungen att gömma mig, blev jagad, de sköt efter mig och allt möjligt. Fy fariken!

Lättnaden när jag vaknade upp var ENORM!!!

Sen kom jag på efter en liten stund att något roligt hände igår! :-) Älskar känslan! Trots att jag knappt sovit alls, har lortigt flurigt hår med jordens utväxt, så känner jag mig som den vackraste människan på jorden just nu! :-)

Önskar er alla en fin dag! Jag ska börja min med tvättstuga om en halvtimme, vilket är välbehövligt! Sen ska jag infinna mig på Kentaur klockan tolv och diskutera och planera - spännande!!! Kanske blir en fika på stan också, å kika på lite julklappar kanske? Har inte köpt EN ENDA ännu! Det ni folks! ;-) Varför göra idag det man kan göra imorgon liksom? ;)

Inga kommentarer: