torsdag 9 december 2010

Mörbultad!


Känner mig totalt mörbultad idag! Röven, spirorna å magen värker efter tisdagens pass och ikväll har jag malt på med rygg, biceps å så alla mina rehab-övningar på det! Blev ett par timmar på gymmet! ;)

Övar teknik hela tiden för jag vill få det att fastna nån gång, men eftersom jag körde själv och det inte finns speglar att kolla i hela tiden, är jag osäker om jag gjorde rätt.. jaja lika illa som förr lär det väl inte va iaf hoppas jag!

Tänkte göra ett ryck här hemma efter gymmet, men dog i soffan nu! Sjukt trött! Sov ju bara ett par timmar idag också, eftersom jag vänt dygnet idag. Får bli en snabbdusch å kvällsfika (ägg ägg ägg) å sen sängen istället! Ska upp tidigt imorn och sticka till gymmet, sen jobbar jag från 13-22! Så jag kör ett städrace som nedvarvning efter passet imorn istället! :-)

2 kommentarer:

Jennie sa...

Fina fina fina! :)

Susanne Löfgren sa...

Tack fina underbara du!!! :-) <3