fredag 24 december 2010

GOD JUL!


God jul alla underbaringar där ute ! Min jul kommer att bestå i jobb, jobb och åter jobb!

Känns helt okej! Längtar till mellandagarna då jag får ha min jul! Då åker jag hem till min älskade familj och äter gott, dricker vinglögg å myser! Duracell som jag är, ska jag ändå köra ett eller två pass på gymmet med en gammal vän i hemtrakterna! Blir sketakul!

Nu laddar jag för veckans sista (om jag inte blir uttråkad och sticker iväg en vända imorn oxå..) pass på gymmet! Blir spännande att se om fler själar hittar dit en dag som denna eller om jag blir allena där? :-)

Må gott och sköt om er! :-)

2 kommentarer:

Christian sa...

God Jul!!! =D
Ingen fara, jag vet hur det kan vara..Speciellt nu kan man förstå att ditt bloggande blir lidande till och från! Fan du har ju viktiga saker på G här haha..

Riktigt kul att höra att allt känns så positivt! Och låter ju minst sagt som ett strålande utgångsläge för denna deff!

Härliga ord från Coachen dessutom, sicken julklapp! haha
Hoppas du har haft en fullkomligt underbar jul tjejen!

Ha det bäst, KRAMAR!!! =)

Christian sa...

Jag ser bara fördelar med att ha både kill och tjejkompisar..Det bästa ut två världar helt enkelt! =)

Gud vad tråkigt det är när man inte kan vara säker nog i sig själv att låta den andra ha kompisar av det motsatta könet..Är det så jävla farligt lixom? =)

Klart man inte ska nöja sig..Det finns "normalt" folk där ute också, men jag verkar ha missat dem helt haha. ;)

Sånna där riktigt bra vänner växer inte på träd så det gäller att vara rädd om dem, mycket riktigt! =D

Har du släpat dig hemåt nu för lite vintermys? =)

Njut av mellandagarna nu..
MASSA VARMA KRAMAR I VINTERKYLAN!!!
=D