måndag 11 juli 2011

Bläääh!


Alltså vissa dagar... såna jävla BLÄ-dagar!!!! Vissa dagar måste få va såna. Hade en sån jäkla klump i magen under början av dagen så jag hade svårt att hålla tårarna borta. Å så ska man va på jobbet, hålla masken, skratta å va trevlig å glad. Det är mitt jobb, jag vet! Å jag tror ingen märker det så hårt som jag tror att de gör! Men det tar på krafterna att gå å hålla en massa inne!

I somliga stunder kan jag verkligen känna mig som världens minsta lilla fis. Ett litet ingenting som inte betyder någonting. Som inte är någonting.

Jag tinade upp under dagen i alla fall! Sov en stund på lunchen, vilket gjorde susen, kanske mkt var sömnbristen som tog min energi? Å älskade Y tog med sig M å kom förbi jobbet å kramar i massor fick jag av dem båda! Underbart!!!

Å så fick jag fina sms. Vem blir liksom inte glad av att bli kallad för en godhjärtad skönhet?

Mina vänner - ni är de bästa! TACK!!!

2 kommentarer:

Only me sa...

Kram <3 hoppas morgondagen känns lättare :)

Susanne Löfgren sa...

TACK fina du!!! Det hoppas jag med! <3 <3 <3 KRAM!!!