tisdag 19 juli 2011

Underbara älskade människor!


Jag är så TACKSAM och GLAD över alla underbara människor jag har glädjen att ha omkring mig i mitt liv! :)

Igår fick jag detta underbara, sanna, kloka sms av en av dem:

"Jag tror att hela mänskligheten är på väg in i ett nytt sätt att leva. Det enkla, att våga visa sina känslor, att bry sig om, känna snarare än tänka. Det är ohållbart att fortsätta som vi gör. Leva för att jobba, inre stress, krav å press, ytlighet, psykisk ohälsa osv.. Vi är här för att njuta av livet och av varandra. Å jag är övertygad om att ju oftare du å jag visar upp våra rätta jag, desto större chans att människor i vår omgivning vågar göra detsamma och sedan sprids det som ringar på vattnet :)"

"Kärleken skall spridas som ringar på vattnet" :)

Inga kommentarer: