onsdag 13 juli 2011

Självkärlek!


Idag har jag givit mig själv massor av kärlek!

När andra har jobbiga eller förvirrade perioder, finns vi där för dem, stöttar och ger dem kärlek!

Så varför inte göra detsamma för oss själva när det känns lite upp-och-ner-och-hit-och-dit?

Idag slutade jag tidigt på jobbet, gick hem och bytte om och drog till gymmet för ett lätt gympass med Theres! Har inte tränat sen tävlingen började och det var så skönt! Jag känner skillnad i min onda axel efter ETT pass! Ljuvligt!

Sen gav jag mig själv healing. Det var också väldigt skönt och välbehövligt och väldigt längesen! Tänkte först göra reiki, men skivan som jag gärna vill lyssna på under tiden, är trasig, så jag stängde av den och det blev lite blandad kompott istället. Lite av allt. Bad om hjälp och hjälp fick jag!

Sen tog jag en skön kvällspromenad och nu dricker jag ett glas rött och myser i soffan. Väljer mellan att läsa en härlig bok eller någon av filmerna: "The Secret" eller "Samtal med gud".

Önskar mig och dig en underbart fin kväll! :-)

Inga kommentarer: