fredag 21 januari 2011

Dietvecka 3!


Nu har tredje veckan på mitt dietupplägg gått! Har varit sjuk hela veckan (och är fortfarande) så ingen träning denna vecka och inte mycket till promenader heller.. :-/ Men är kroppen slut så är det bara ett att göra - VILA!

Tog som vanligt mina mått och vägde mig imorse, som jag gör på Fredagar! Vikten står nästan stilla sen 2 veckor tillbaka.. MEN jag fortsätter att tappa centimetrar runt midja, mage, rumpa och lår! :D Å då gör det inget att vikten står stilla känns det som! Jag går ju liksom ihop mig!

Hur som helst är jag ändå lite trött på denna långdragna förkylning, vill känna mig frisk och kunna härja på gymmet igen! Men så länge kroppen känns som en riktig skruttkropp och jag har halsont och hostar allt detta jäkla slem, så får det va helt enkelt. Ingen idé att jaga upp sig heller.. Jag har fortfarande många veckor på mig att vara frisk och träna allt jag kan! :-)

Önskar och hoppas att jag är piggare tills imornkväll iaf för då börjar mina jobbnätter och jobb när man är sjuk är ingen höjdare. Men tills dess SKA jag vara bra! BASTA!!! ;)

1 kommentar:

Micke sa...

Krya på dig och lycka till med jobbet! Vet tyvärr hur det är att jobba på mack.

Ha de gott och kör hårt med träningen när du har blivit frisk.