lördag 15 januari 2011

Vecka två!

Resultatet efter andra veckan på deffen är att vikten står stilla, exakt samma som föregående vecka, men då tappade jag ju 1 kg förra veckan. Kan tänkas att det är för att jag ska ha mens? Jag har iaf krympt måttmässigt, så då känns det inte som att det gör så mycket! =)

Nu ligger jag hemma däckad i dunderförkylning.. Tog min ätardag igår för det kändes som att kroppen behövde energin och idag är jag piggare! Blev ju inte alla träningspass och promenader denna vecka nu eftersom jag blev sjuk. Men så är det ibland, saker man inte kan styra över händer. Det är bara ett litet hinder på vägen och det är bara att göra det bästa av situationen och köra vidare! :-)

1 kommentar:

Christian sa...

Härlig inställning Susanne! =)
Tycker det är häftigt att du gett dig på denna utmaning..Följer med spänning!

Hoppas du mår bättre snart stackare! =(

Krya på dig..Kram!